Bestellen en bezorging
Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?
Wij streven ernaar om bestellingen dezelfde dag en uiterlijk de volgende dag aan de vervoerder mee te geven. Dit geldt voor producten die we op voorraad hebben. Mocht een product niet op voorraad zijn, zullen wij deze vanuit de importeur laten overkomen. De bezorging duurt dan gemiddeld 3 tot 5 werkdagen. Bij onvoorziene omstandigheden, in sommige weekenden, op feestdagen of in de vakantieperiode kan de bezorging iets langer duren.
Wordt ik op de hoogte gehouden van de bezorging?
Ja, nadat wij ons pakket hebben overgedragen aan de vervoerder ontvangt u diverse statusmailtjes met de Track en Trace-link om uw pakket te kunnen volgen.
Wie bezorgt mijn pakket?
Wij hebben als vervoerder gekozen voor PostNL en DHL.
Wat zijn de verzendkosten?
Verzending binnen Nederland is gratis voor bestellingen vanaf € 150,00. Voor bestellingen onder dit bedrag rekenen wij een scherp tarief van € 6,45.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Jazeker, als je in de buurt woont van Tolbert/Leek , dan kun je contact met ons opnemen voor het maken van een afspraak.
Mijn bestelling is beschadigd tijdens transport, wat moet ik doen?
Neem contact met ons op, dan zullen we samen bekijken hoe we dit het beste kunnen oplossen.
Producten
Wat is de levertijd van de producten?
Hierboven hebben wij uitgelegd hoe lang het duurt voor uw bestelling in huis hebt. De genoemde levertijd bij een product is echter indicatief. Het kan zijn dat op het moment dat er op de website staat dat dit product op voorraad is, de laatste exemplaren gelijktijdig worden verkocht. Hierbij geldt het principe, wie het eerst komt wie het eerst maalt. Mochten we niet meer uit voorraad kunnen leveren zullen we er alles aan doen om het product na te bestellen en zo snel mogelijk te leveren.
Ik ben niet tevreden over het product, wat nu?
Je kunt een filament terugsturen, mits nog in de ongeopende en onbeschadigde verpakking, binnen 14 dagen na aankoop. Aangebroken en geopende producten nemen we niet retour.
De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Wanneer wij het product in goede staat terug hebben ontvangen, zullen wij per ommegaande het bedrag retourneren via de methode die u heeft gebruikt om af te rekenen.
Website
Ik heb een fout ontdekt, wat nu?
Onze webshop is maatwerk. Ondanks dat we er alles aan doen om fouten te voorkomen, kan het onverhoopt voorkomen dat er een fout zit in de tekst, prijs of omschrijving. Wij stellen het zeer op prijs als je dit aan ons doorgeeft. Dit kan via info@oliss.nl of via ons contactformulier op de website. Wij zullen dit dan zo snel mogelijk aanpassen.
Ik heb een idee voor de website of een suggestie, waar kan ik dat melden?
Wij zijn altijd bezig om onze webshop te verbeteren. Tips en ideeën zijn dus van harte welkom. Stuur ze gerust door naar info@oliss.nl of via ons contactformulier op de website. Wij zullen je suggestie dan in overweging nemen.
Is het mogelijk om een fout of aanvulling door te geven voor de productinformatie?
Ja, dat kan zeker. Wij doen ons uiterste best om de juiste informatie bij de producten te plaatsen, maar het kan voorkomen dat er een fout of aanvulling nodig is. Als je iets ziet wat niet klopt of als je extra informatie wilt toevoegen, kun je ons dat laten weten via info@oliss.nl of via ons contactformulier op de website.